Συχνές Ερωτήσεις

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τυχόν αλλαγές στην κράτησή σας, αποστέλλοντας ένα email στη διεύθυνση [email protected], τουλάχιστον 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη μεταφορά σας. Σημειώστε ότι οι αλλαγές που δεν επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις θα γίνονται δεκτές χωρίς επιπλέον κόστος. Σε περίπτωση που υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις, θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως, και αν αποδεχθείτε τις αλλαγές, θα έχετε τη δυνατότητα να τις εξοφλήσετε με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που προσφέρει η εταιρεία μας.

Δεν χρειάζεται να επιβεβαιώσετε την κράτησή σας, εάν έχετε ήδη λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την επιβεβαίωση της κράτησής σας. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να επαναεπιβεβαιώσετε την επιστροφή σας, εκτός αν σας ζητηθεί.

Οι αιτήσεις για ακύρωση κράτησης πρέπει να υποβάλλονται τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά. Εάν μια κράτηση ακυρώνεται μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες από την προγραμματισμένη μεταφορά, δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση ακύρωσης 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη μεταφορά, το πλήρες ποσό της μεταφοράς επιστρέφεται στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Τα έξοδα της τραπεζικής συναλλαγής βαρύνουν τον πελάτη.

Αν έχετε παραλείψει να πάρετε ένα αντικείμενο μέσα από το όχημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Θα εξετάσουμε την ύπαρξη του αντικειμένου και, αν βρεθεί, θα οργανώσουμε την επιστροφή του είτε μέσω courier είτε με άλλον κατάλληλο τρόπο.

Ο Μεταφορέας παρακολουθεί την άφιξη του αεροπλάνου σας, και σε περίπτωση αλλαγής, αναβολής ή αλλαγής αριθμού πτήσης, παρακαλείστε να μας ενημερώσετε άμεσα.

Στην άφιξή σας, ο Μεταφορέας περιμένει έως 60 λεπτά στο σημείο συνάντησης που καθορίσατε. Εάν προβλέπετε καθυστέρηση άνω των 60 λεπτών, παρακαλούμε να ειδοποιήσετε, διότι ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις. Σε περίπτωση που κανείς από την παρέα σας δεν εμφανιστεί μετά από 60 λεπτά, ο Μεταφορέας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Ανατροφοδοτήστε μας για τυχόν αλλαγές ή καθυστερήσεις.

Σε περίπτωση που η συνάντηση δεν είναι στο αεροδρόμιο, ο Μεταφορέας περιμένει έως 20 λεπτά. Εάν κανείς δεν εμφανιστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά. Αν δεν υπάρχει επικοινωνία απο πλευράς πελάτη, η κράτηση ακυρώνεται και τα χρήματα δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση δυσκολίας στον εντοπισμό του οδηγού, ενημερώστε άμεσα την Greek Lux Transfers. Εάν δεν υπάρξει επικοινωνία και δεν ενημερωθούμε, η μεταφορά θεωρείται ακυρωμένη, και τα χρήματα δεν επιστρέφονται.

Από το αεροδρόμιο

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός μας θα σας περιμένει έξω από την αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου, αφού έχετε πριν πάρει εσείς και οι συνεπιβάτες σας τα προσωπικά σας αντικείμενα από των χώρο αποσκευών. Ο οδηγός θα κρατάει μια πινακίδα με το όνομα του επιβάτη που μας δηλώσατε.

Από το σταθμό τρένων

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός μας αφού ελέγξει την αποβάθρα στην οποία φτάνει η αμαξοστοιχία που μας έχετε δηλώσει θα σας περιμένει ακριβώς στο σημείο που θα φτάσει το τρένο σας. Ο οδηγός θα κρατάει μια πινακίδα με το όνομα του επιβάτη που μας δηλώσατε.

Από το σταθμό λεωφορείων

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός μας θα σας περιμένει ακριβώς στο σημείο που θα φτάσει το λεωφορείοσας αφού πρώτα ελέγξει την αποβάθρα στην οποία φτάνει. Ο οδηγός θα κρατάει μια πινακίδα με το όνομα του επιβάτη που μας δηλώσατε.

Από το λιμάνι

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός μας θα σας περιμένει έξω από την πύλη στην οποία φτάνει το πλοίο που μας έχετε δηλώσει, κρατώντας μια πινακίδα με το όνομα του επιβάτη.

Από ξενοδοχείο

Εάν έχετε επιλέξει ως σημείο συνάντησης το ξενοδοχείο που διαμένετε. Ο οδηγός μας θα σας περιμένει στο χώρο υποδοχής Lobby του ξενοδοχείου.

Από σπίτι ή προσωπική διεύθυνση

Εάν το σημείο συνάντησης είναι συγκεκριμένη διεύθυνση, ο οδηγός θα βρίσκεται έξω από το αριθμό που μας δηλώσατε κατά την κράτηση.

Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα σας σταλεί mail με το αντίγραφο της κράτησης σας. Είναι καλό να έχετε εκτυπωμένη την κράτηση και να την δώσετε στον οδηγό που θα σας περιμένει. Επίσης να έχετε μαζί σας το τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει στην κράτηση για να μπορέσει να επικοινωνήσει ο οδηγός μαζί σας σε περίπτωση που δεν μπορεί να σας βρεί.

Τα οχήματα μας είναι κατασκευασμένα για να δέχονται παιδικά καθίσματα για όλες τις ηλικίες των παιδιών. Κατά το τρίτο βήμα της κράτησης, σας δίνεται η δυνατότητα εάν δεν έχετε το δικό σας προσωπικό κάθισμα να φροντίσουμε να έχουμε το κατάλληλο κάθισμα για εσάς. Η Greek Lux Transfers δίνει μεγάλη βαρύτητα στην μεταφορά παιδιών έτσι ώστε να τηρούνται όλοι οι επιτρεπόμενοι όροι ασφαλείας. Οι συνεργάτες μας θα φροντίσουν να έχετε ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι.

Όλοι οι οδηγοί μας είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνονται για τυχόν μικρές καθυστερήσεις και να σας περιμένουν. Εάν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 2 ώρες παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την γραμμή εξυπηρέτησης μας.